El català és l’idioma vehicular del sistema educatiu de Catalunya, des d’AprènOnline oferim l’oportunitat de consolidar el nivell de català que es mereix el sistema educatiu català.
Tot i tenir un nivell similar al nivell C2 de català, aquest curs no acredita el nivell C2.
Curs 110 Català avançat, 2a part
Aquest curs és gratuït per al professorat de centres privats i concertats*. Actualment, està pendent de confirmació dins del Pla de formació permanent del Departament d’Educació, fet que no acreditaria el reconeixement oficial. El procés de reconeixement s'ha de fer de nou cada curs. Per tant, aquesta informació només és vàlida per al curs actual.Potser acredita el perfil
Nivell:Cicles formatius| Educació infantil| Educació primària| Educació secundària i batxillerat| Escola de persones adultes| Escoles d'idiomes
Especialitat:Totes les matèries
Temàtica:Cursos complementaris
- Adquirir un nivell de català avançat, (2a part).
- Assolir un nivell satisfactori de comunicació escrita, recursos retòrics, editorial, articles culturals i econòmics.
- Assolir un nivell satisfactori de comunicació oral, parlar en públic, en espais municipals,
- Assolir un bon nivell d'estudi de la llengua; l'estil, llenguatge científic, tècnic, periodístic, administratiu, relacions semàntiques i precisió lèxica.
- Comunicació escrita:
- Recursos teòrics
- Editorial
- Article cultural
- Divulgació científica
- Economia.
- Tertúlia
- Taula rodona
- Parlar en públic
- Relacions semàntiques
- Estil del llenguatge
- Tipografia normalitzada
- Llenguatge administratiu
- Precisió lèxica
- Llenguatge científic
- Llenguatge tècnic
- Llenguatge periodístic
- Avaluació de tot el que s'ha après..
- Aquest curs està dins d’un campus virtual
- Tot el curs és asíncron.
- Cada participant entra amb el seu nom d’usuari/ària i contrasenya.
- El curs està compost de 3 blocs. Cada setmana cal realitzar les tasques d’un bloc.
- A cada bloc hi ha explicacions teòriques i/o material lectiu audiovisual.
- Cal dur a terme les tasques (redacció de respostes, qüestionaris, etc.) de cada bloc i carregar-les al campus.
- A final de cada bloc, la formadora fa una avaluació qualitativa, si no s’assoleix l’objectiu, es proposaran possibles millores.
- Aquest curs té una durada de 30 hores.
- Què significa un curs en línia de 30 hores?
- Hi ha 3 blocs. Dins de cada bloc hi ha diferents seccions on s’exposa el contingut del curs, així com les tasques a realitzar.
- La distribució dels blocs és del 40% al primer bloc, el 40% al segon bloc i el 20% al tercer bloc. En aquest bloc hi ha menys teoria i tasques per a poder tenir temps d’acabar bé el curs, i recuperar aquelles tasques on no s’ha assolit l’objectiu.
- Escola de setembre, de l’1 al 22 de setembre.
- Escola d’octubre, de l’1 al 22 d’octubre
- Escola de novembre, de l’1 al 22 de novembre
- Escola de desembre, de l’1 al 22 de desembre
- Escola de gener de l’1 al 22 de gener
- Escola de febrer, de l’1 al 22 de febrer
- Escola de març, de l’1 al 22 de març
- Escola d’abril, de l’1 al 22 d’abril
- Escola de maig, de l’1 al 22 de maig
- Escola de juny, de l’1 al 22 de juny
- Escola d’estiu, de l’1 al 22 de juliol
- Aquest curs és totalment en línia, a través d’internet. Tot es fa a través de la xarxa.
- Aquest curs és asíncron; no hi ha cap activitat a cap curs que impliqui treballar en un horari concret.
- La persona participant va fent les tasques a l’hora que vulgui. Si té un dubte, escriu al seu formador o formadora i abans de 24 hores tindrà una resposta. Probablement abans.
- Sempre hi ha una persona formadora que està pendent dels dubtes i va avaluant les tasques per si cal millorar-les. En qualsevol moment es pot escriure un missatge amb algun dubte, suggeriment, proposta, etc. Rebràs una resposta abans de 24 hores.
- Si tot i l’explicació i l’ampliació de la persona formadora no se soluciona un dubte fem tot el que sigui possible per aclarir-lo. Si cal, fem filmets personalitzats.
- Un cop duta a terme la tasca, el formador/a l’avaluarà, indicant si s’ha superat o hi ha algun detall a millorar. Si és així, el participant l’haurà de millorar seguint els consells del formador/a. No hi ha exàmens. L’avaluació és sempre qualitativa.
- En finalitzar el curs hi ha una enquesta de valoració. A partir de les dades recollides mirem d’incorporar les millores suggerides en la pròxima edició.
- Coneixements mínims d’internet.
- Conèixer el Moodle pel que fa a usuari/ària, molt intuïtiu.
Codi del curs a l’aplicatiu de la Gestió d’Activitats de Formació Telemàtica (GTAF) del Departament d’Educació.
-
CODIS CURS EN LES DIFERENTS EDICIONS:
- RECB103106 (Setembre)
- RECE103106 (Octubre)
- RECH103106 (Novembre)
- RECK103106 (Desembre)
- RECN103106 (Gener)
- RECQ103106 (Febrer)
- RECT103106 (Març)
- RECW103106 (Abril)
- REC4103106 (Maig)
- REC7103106 (Juny)
- REC1103106, Escola d’estiu
Valoracions del curs
✍️ Escriure una valoracióAltres cursos que et podrien interessar...
027 Adolescència amb ulls nous: comprendre per educar millor

Quan entenem el món adolescent, educar es converteix en una oportunitat per connectar, inspirar i créixer junts
En aquest curs intentem explicar una mica l’adolescència i que podem fer perquè l’aprenentatge d’aquestes edats...
30 hores100% en línia
005 Aprofundiment en GeoGebra

GeoGebra avançat: transforma les matemàtiques en experiències interactives i inspiradores!
En aquest curs s’aprofundeix en l’ús avançat del GeoGebra, treballant eines interactives, animacions, càlcul simbòlic, anàlisi...
30 hores100% en línia
036 Immersió lingüística a educació infantil i a cicle inicial

Aquest curs ens ha recordat que cada paraula nova és una oportunitat per connectar, comprendre i créixer
En aquest curs s’analitza l’origen i l’evolució del model d’immersió lingüística, tot destacant-ne la seva importància...
30 hores100% en línia




Carolina Kidd Cardozo –
Amb aquest curs he pogut obtenir recursos i eines per millorar les redaccions.
M’ha mancat exercicis de gramàtica corresponents a l’examen.
En general, és un curs que recomanaria.